Laatste dag

22 augustus 2014

Ja, ja dan toch het laatste dagje aangekomen. Laatste dagje in mijn harde bedje. Maar natuurlijk begon het laatste dagje net als alle andere dagen hier met dezelfde routine. Fruit snijden, ganzen eten geven (voor mij dan) en lekker ontbijten. Ik en Jeske hadden voor de verandering (gelukkig) niet geveegd, maar zijn met July (babygibbon) en Rosanne (babyaapje) gaan spelen in hun buitenkooi. Een aantal foto's gemaakt, maar alleen op Jeske haar camera, maar die krijg ik nog wel doorgestuurd. Ze zijn echt heel schattig. Rosanne wilde de hele tijd bij mij zitten. Rosanne wel een heel toepasselijke naam hè Rosan? Normaal hebben de baby's binnen luiers om, maar omdat ze buiten in de kooi zaten hoefde dat niet. Dus natuurlijk plaste en poepte Rosanne op mij. Dus mam als ik thuis ben mag je mijn plasvest en mijn poepbroek mooi uitwassen. Ook al poepte en plaste ze op mij ze blijft toch echt heel schattig. 's Middags had ik me weer verslapen voor het voeren. Maar ik was nog op tijd wakker voor de lunch. Ik slaap hier 's middags echt teveel. We hadden een heerlijke lunch, noodlessoep. Maar ik kon niet alles op, want ik had al teveel gegeten voor het ontbijt. Ik heb nog even gedag gezegd tegen de gibbons en de apen. Ook heb ik net de jakhalzen even buiten zien lopen. Hun had ik deze week nog niet gezien. De gibbons die het fijn vinden heb ik nog even gekrabd en Noi heb ik nog een handje gegeven, want dat vindt hij fijn. Dadelijk ga ik nog even kijken hoe ver het is van het busstation naar het vliegveld, voor de taxi. En dadelijk is het ook weer tijd voor het avondeten en daarna ga ik alweer. Mijn spulletjes heb ik al ingepakt en dan kan ik leuk vertrekken voor mijn busreis van 7/8 uur. Dan mag ik een hele lange tijd op het vliegveld wachten en mijn laaste baht opmaken. Dan een vliegreis van 14 uur en dan kom ik zondag eindelijk aan om 7 uur Nederlandse tijd. Ik heb het de afgelopen heel leuk gehad. Geen heimwee gehad. Ook geen cultuurschok gehad, zoals veel mensen zeiden dat ik die zou hebben. Maar ik heb vooral veel nieuwe mensen ontmoet en veel leuke dingen gedaan en gezien. 4 weken is wel genoeg en het is ook wel weer tijd dat ik naar huis ga. Pas nu je weet dat je snel thuis zal zijn ga ik thuis pas missen. Maar snel thuis dat ben ik zeker.

1. Rosan:
    22 augustus 2014
    Hahahahahahahaha ik vind Rosanne nu al een heldje! En idd een toepasselijke naam. Maak je maar geen zorgen, ik plas en poep niet op jou hoor ;) hoeft Ans die ook niet uit te wassen. Heeeele fijne reis en dan zie ik je zondag weer :D jaaaaaaaaaaaaaaa
    xx
  2. Mama van de wasservice:
    22 augustus 2014
    Ha lynn en rosan(ne). De wasmachine staat zondag stand by. Lynn ik begrijp nu de reis bijna ten einde is dat we het niet meer over eten hebben, maar over plas en poep.
    Toch een souvenir uit thailand. Haha.
    Lynb goeie reis. Voorzichtig in de grote stad en jou ontbijt met broodjes staat zondag klaar in wanroij. Doeiii
  3. Carla van Lanen:
    22 augustus 2014
    Leuk om te lezen wat je allemaal hebt mee gemaakt. De tijd is voorbij gevlogen. Voor nu een hele fijne terug reis naar Nederland, naar Wanroij. Tot snel. Groeten......
  4. Jose Reijnen:
    23 augustus 2014
    Ha Lynn, hele goeie reis terug, met een rugzak vol ervaringen!
    Doei, José