4e en 5e dag vrijwilligerswerk

8 augustus 2014 - Chi Nam Rai, Thailand

Gister mocht ik voor de verandering de muur groen schilderen. Het was weer dezelfde dag als andere alleen 's avonds gingen we naar de tesco waar ik wat snacks heb gekocht een ijsje heb gegeten en lekker genoten heb van een pizza. Daarna ging ik lekker vroeg naar bed want ik was kapot. Vandaag de muur afgeschilderd en ons certificaat gekregen voor het helpen. Ik heb al afscheid moeten nemen van een paar mensen. Zondag vertrek ik weer maar morgen eerst lekker uitrusten.

1. Maria:
    8 augustus 2014
    hoi Lynn, jammer dat 't vrijwilligerswerk in 't kindertehuis toch heel anders is dan verwacht..daar hoef je niet voor naar 'n kindertehuis te gaan hè. Maar gelukkig zijn er andere opties in 't vooruitzicht; goed geregeld. Wij vinden 't echt superknap wat je doet -dikke duim- !! En nu weer op naar de nieuwe uitdagingen; we hebben jou trouwens nog nooit zoveel over eten horen praten...wat kun je nu toch genieten van voor ons 'gewone' dingen. Heel veel groetjes vanaf de Haarhamer, doeidoei.
  2. Mama van de wasservice:
    Ha Lynn,

Gelukkig dat het nog steeds goed met je gaat.
    Met de fotos kunnen we ons iets meer voorstellen waar je zit en wat je doet. Dat is erg leuk om te zien. Veel budha's en beesten. En jijzelf stond er gelukkig ook nog bij...haha
    Nou ondanks de muurschilderingen toch een certificaat in de pocket. Ik hoop dat het afscheid van een aantal mensen goed is gegaan en dat je nog vele nieuwe mensen zult gaan ontmoeten. Maar dat gaat vast lukken tijdens de reis die je volgende week gaat maken.
    Hier thuis gaat ook alles prima. "De kermis is weer voorbij. Papa en ik zijn dinsdagavond naar de kermis geweest, We zijn maar ipv jou maar naar tent gegaan. We waren wel een beetje te oud daar, maar ach! Lol gehad. Ik hoorde dat je de fotos al had ontvangen van Rosan, leuk......

Oma's verjaardag is ook goed gegaan. Ze vond jou ingesproken tekst erg leuk.
    Joeri is ook weer terug van Canada. Had een hele mooie reis en veel gezien en gedaan. Morgen gaat Stijn nog vertrekken richting Hongarije.
    Dus het blijft rustig hier op de Millseweg.

Nou Lynn ik hoop nog meer leuke fotos van jou te kunnen zien. Fijn weekend en alvast een hele goede reis richting het noorden zondag.

Groetjes pap en mam
  3. Lia:
    8 augustus 2014
    Hoi Lynn. Ik probeer het even opnieuw om een reactie te geven , gisteren viel internet weg. Ik kan wel begrijpen dat het schilderen van muren niet datgene is wat je verwacht bij vrijwilligerswerk . Geloof goed dat dat tegenvalt maar des te knapper dat ze het toch gedaan hebt