2e dag vrijwilligerswerk

5 augustus 2014 - Tha Kham, Thailand

De 2e dag viel ook heel erg tegen. We moesten voor de verandering de muut wit schilderen in plaats van tekeningetjes. 's Middags moesten we er wel tekeningen op maken. Toen ik terugkwam heb ik een douche genomen en gegeten. Dadelijk gaan we naar de avondmarkt als het goed is. Ik heb besloten om volgende week
niet nog een keer naar het weeshuis ga, maar dat ik een week met de trein naar verschillende plaatsen ga rijden en uiteindelijk in chang mai aankom. Dit word ook allemaal georganiseerd door de organisatie. Hopelijk word het goedgekeurd. Groetjes!!

1. Mama van de wasservice:
    5 augustus 2014
    Ha Lynn,

Ze houden je wel "leuk" bezig. Ook een ervaring dat het niet is zoals je verwacht. Kei goed dat je de plannen gaat bijstellen. Ik hoop dat het gaat lukken. Gaan ermee mee vanuit het weeshuis. Chang Mai ligt helemaal noordelijk, dus dat wordt een hele reis. Ik ben erg benieuwd.

Groetjes Mam
  2. Opa & Oma:
    6 augustus 2014
    Hoi Lynn,
    We hebben vanmorgen op Oma's verjaardag, met veel plezier je weblog gelezen.
    Een heel avontuur. We hopen dat je nog veel mensen ontmoet en het goed naar je zin hebt.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Groeten en veel plezier. Opa en Oma.