eindelijk wifi

4 augustus 2014 - Tha Kham, Thailand

Nou eerste weekje vrijwilligerswerk en het viel erg tegen. Vandaag heb ik 4 uur tekeningetjes op een muur geschilderd. Het was heel saai. 's Middags ben ik met 2 chinezen met de fiets naar de supermarkt geweest en we kwamen thaise meisjes tegen van het dorp die aan het badmintonnen waren dus hebben we even meegespeeld. Daarna ging ik naar de bar voor wifi want op mijn nieuwe verblijfplaats hebben ze dat niet. Voor de rest gaat het toppie! Groetjes!!

1. Opa & Oma:
    4 augustus 2014
    Ha Lynn, Je maak zo wel veel en je doet veel nieuwe ervaringen op Jammer dat het de eerste dag op de nieuwe lokatie tegenvalt meschien wordt het gedurende de week wel leuker. veel plezier en een fijne vakantie Opa en Oma
  2. Mama van de wasservice:
    4 augustus 2014
    Ha die Lynn,

Nou, jammer dat eerste dag in het weeshuis niet zo boeiend was. Komt misschien nog. Als jij als creabea tekenen niet leuk vind dan is het echt saai. Nu opletten dat je niet teveel in de bar gaat zitten........ met wifi........en.....
    Woensdag mag je een extra borrel nemen dan is oma jarig.
    Verder is het erg rustig hier thuis . Papa en ik moeten werken en Stijn is de kermis onveilig aan het maken. Morgen komt Joeri weer thuis vanuit Canada. Dan is het niet meer rustig thuis, hahaha. Ik ben ook benieuwd wat hij heeft gezien en gedaan.
    Nou hopelijk voor jou morgen weer een nieuwe inspirerende dag. Groetjes uut Wanroij, ook van spike en scooter.