dag 4

1 augustus 2014 - Tha Kham, Thailand

Gister zijn we naar een school geweest. In de klaslokalen van de kleinste kinderen stonden geen tafels en stoelen. Zij deden alles opbde grond. De klaslokalen van de ouderen hadden wel tafels en stoelen. Hierna gingen we naar een klein museumpje geweest om de krijgers te eren die in een oorlog hebben gevochten. Hierna hadden we lunch. Na de lunch
gingen we naar een tempel waar monniken leven. Dit was heel leuk. We moesten een van de monniken eren en hem na zeggen. Maar het klonk heel raar als wij de dingen zeiden die hij zei. Er was ook een 40 meter lange buddha. Iets langer, maar ik weet niet precies hoe lang. Deze buddha ligt op de grond hij is echt super groot. Na de tempel gingen we naar een winkelcentrum. Ik heb daar een ijsje gehad en frietjes gegeten. Ik heb zoooooo genoten, want eindelijk een keer geen rijst. Ook heb ik koekjes gekocht. Je kon ook wafels kopen. Wij liepen met 7 mensen rond. 3 van de 7 hadden denk ik samen 8 wafels gegeten. Het zag er niet uit. 's Avonds waren we weer terug en heb ik de hele avond met chinezen en een belg zitten kaarten. Dit was ook weer gezellig. Vandaag gaan we ook nog wat dingen doen en vanavond worden we met een groot deel gedropt in bangkok en zondag moeten we weer terug naat het kamp. De rest blijft hier. Groetjes iedereen!