Track Chiang mai 1

13 augustus 2014

Zondagavond reden we dan eindelijk aan.Het duurde een uur in de taxi, wat meer een truck was waar we achterin gingen zitten. Het was heerlijk in de open lucht in de auto! Het is gewoon veel te heet. Het hotel was super luxe. Het had een koelkast, tv, warme douche, balkon, zachte bedden, wifi en niet te vergeten airconditioning. Echt een mooi hotel. 's Avonds gingen we met een paar mensen wandelen.We kwamen uit bij een soort Thaise bar/restaurant. Het had bovendien live muziek van een band die ook "westerse" muziek speelden. We bestelden een biertje en genoten van de muziek en daarna gingen we weer terug naar het hotel om te slapen. Om half 7 's morgens stond de wekker, want om 8 uur werden we opgehaald door de taxi.De taxi was ook weer een soort truck met voorin 2 plaatsen en de rest achterin de bak. We waren met 10 plus een chauffeur dus 2 mensen voorin en 9 anderen met tassen en al achter in de auto proppen. Gelukkig was het maar 10 minuutjes rijden. We kwamen aan bij het station en kregen 50 baht om bij DE 7 eleven (De thaise supermarkt die ze overal hebben) ons ontbijtje te kopen. Daarna gingen we met de trein vanaf Lop Buri naar Chum Seang. Het duurde 3 uur met een heel mooi uitzicht. In Chum Seang wachtte een man ons op met een leuk blauw wagentje die je nog aan de voorkant moest aandraaien, want anders ging die niet aan. We gingen eerst lunchen in een klein echt thais "restaurantje" waar ik hele lekkere rijst met ei at. Daarna reden we verder. De man bleek een boer te zijn. We kregen daar vanalles te zien. De rijst, de zwarte rijst, hoe ze vissen vangen, hoe ze rijst planten etc. Ook gingen we naar de boerderij van zijn vader en dat was een komkommerboer. Daarna gingen we naar